My Nuffnang

Tuesday, September 17, 2013

Fobia Tidur Seorang

Ok, fobia ni memang tak boleh lari dari aku. Aku fobia bila tidur sensorang, padahal bilik sebelah ada akak ipar aku, tapi aku still tak boleh  tidur, lepas tu mulalah tension sebab dah nak pukul 3 tapi still tak tidur( dulu aku dengar citer pasal hantu selalu kluar kul 3 pagi, damn me). Aku bab tidur malam ni memang masalah. Kekadang ada baju yang aku sidai kat tempat baju pun jadi masalah sebab terbayangkan hantu hitam legam kat situ (tiap malam kena tutup lampu sebab aku terbaca dalam internet pasal boleh kena kanser kalau biarkan lampu terbuka masa tidur, damn me again). 
Lagi satu, aku kalau tidur sorang mesti tiap 1 jam aku akan tersedar sendiri dari tidur. Fuh semangat. Bila asyik terbangun je, automatik kepala aku akan sakit + pening + pusing-pusing. Satu hal lagi, pasal kencing malam, Ya Allah menjadi-jadi perangai damn aku ni bila tidur sorang, every 4 jam mesti nak kencing, kekadang dah kencing pun nak kencing lagi( rumah aku 2 tingkat, memang nyeksa la nak bangun gi tandas), bila tidur ngan laki takde pulak gitunya, pelik betul fobia tidur sensorang aku ni. 

No comments:

Post a Comment